Reolink updates Learn More
Meet Reolink at IFA 2024! Learn More
Reolink Q&A Learn More
Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
@ergomanservices_704492722979564 These outputs can be connected to an alarm input on your security system, which can then be programmed to trigger an alarm event when the cameras detect motion. From there, your security system can be configured to send the triggered signal to the 24/7 security company.
Bonjour, Je comprends que vous avez installé deux caméras que vous pouvez suivre sur votre iPhone via l'application ReoLink. Cependant, vous rencontrez des problèmes pour afficher les caméras sur votre PC Windows 10. Lorsque vous essayez d'ajouter le dispositif manquant via IUD, il vous indique que le dispositif existe déjà. Pour résoudre ce problème, je vous suggère de vérifier si les caméras sont correctement connectées à votre réseau local. Assurez-vous également que votre PC et les caméras sont connectés au même réseau Wi-Fi. Si le problème persiste, je vous recommande de contacter le support technique de ReoLink pour obtenir une assistance plus détaillée. Ils seront en mesure de vous guider étape par étape pour résoudre ce problème spécifique.
Welcome Back!
Hi there! Join the Commnunity to get all the latest news, tips and more!