Reolink updates Learn More
Meet Reolink at IFA 2024! Learn More
Reolink Q&A Learn More
Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
Hello,I have a problem with an RLC-810A camera connected to the LAN using an Ethernet cable. Unlike the other two cameras, E1 Zoom models connected via Wi-Fi, I can't send the videos to the ftp directory. I have exactly the same FTP settings. The E1 Zooms record alert videos, whereas the RLC-810A does not. When I click on the "Test FTP" button, an error message appears: "454: Connection failed. Please check your network connection". However, the camera is connected to the network as I can view the image and watch the recordings in playback mode.I've updated the camera's firmware and recently updated the Windows software too, but there's been no improvement.Does anyone have a solution? What can block the connection via cable and not via wifi?Many thanks!D.------------------------------------------------------Bonjour,J'ai un problème avec une caméra RLC-810A connectée au LAN à l'aide d'un câble Ethernet. Contrairement aux deux autres caméras, des modèles E1 Zoom connectées via le wifi, je ne peux pas envoyer les vidéos dans le répertoire ftp. J'ai exactement les mêmes paramètres FTP. Les E1 Zoom enregistrent les vidéos des alertes, tandis que la RLC-810A n'y parvient pas. Lorsque je clique sur le bouton "Test de FTP", un message d'erreur s'affiche : "454 : Echec de la connexion. Veuillez vérifie votre connexion réseau.". Pourtant, la caméra est bien connectée au réseau puisque je peux visualiser l'image et regarder les enregistrements en mode lecture.J'ai mis à jour le firmware de l'appareil et récemment mis à jour aussi le logiciel Windows, sans aucune amélioration.Quelqu'un aurait-il une solution ? Qu'est-ce qui peut bloquer la connexion via le câble et pas via le wifi ?Merci d'avance !D.
Welcome Back!
Hi there! Join the Commnunity to get all the latest news, tips and more!