Navigation

Home
    All Categories
    • KEEN Trail Camera
    • Top #ReolinkCaptures Awards
    • Announcements and News
    • Wishlist
    • #ReolinkTrial
    • Discussion About Products
    • Reolink Captures
    • Reolink Client & APP
    #ReolinkTrial
    Reolink Captures
    Log in to post
    Guest
    • Guest
    • Register
    • Login

Learn More

Reolink updates Learn More

Meet Reolink at IFA 2024! Learn More

Reolink Q&A Learn More

Point de garde

Reolink Client & APP
    4
    20
    2871
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ROMU
      ROMU last edited by

TRACKMIX wifi,
      Toujours le probleme de point de garde décalé à presque chaque enregistrement, et aucun firmware pour corriger ce bug...

Reply Quote
      Share
      • Facebook
      • Twitter
      • copy the link
        Copied!
      0
        • joseph_1979
          Joseph Global Moderator @ROMU last edited by

@romu I don't have this issue of guard position deviation. Check that your firmware is v.3.0.0.1817.

Reply Quote
          Share
          • Facebook
          • Twitter
          • copy the link
            Copied!
          0
          • ROMU
            ROMU @Joseph last edited by

@joseph_1979 Bonjour, oui le SAV m'a fourni la dernière version celle de FEV 2023 et c'est toujours pareil... au bout de quelques détection le point se décale soit à droite, soit à gauche... et la camera est neuve !

Reply Quote
            Share
            • Facebook
            • Twitter
            • copy the link
              Copied!
            -1
            • joseph_1979
              Joseph Global Moderator @ROMU last edited by

@romu Have you set a horizontal range? I didn't come across similar complaint on the Trackmix model. Continue liaising with support.

Reply Quote
              Share
              • Facebook
              • Twitter
              • copy the link
                Copied!
              0
              View 1 replies
            • ROMU
              ROMU last edited by

Bonjour joseph,
              Non je n'ai pas mis de limite horizontale car c'est encore pire, au lieu d'être décalé et de voir 1/3 de l'image en zoom, on ne voit rien car j'ai besoin d'une vision à 180, donc le SAV m'a demandé de ne pas en mettre, de toute façon je ne vois pas vraiment l'utilité d'une limite horizontale sur une propriété privée.
              Car le point de garde n'étant jamais bon, lors d'un suivi, c'est uniquement le grand angle qui suit les personnes avec l'impression que le zoom est à côté au lieu que ce soit la priorité du zoom ou à la limite que ce soit les deux en même temps... pourtant la priorité du suivi est sur Pan/Tilt en priorité et type de suivi: personne et véhicule... quant aux vélos, cela dépend de leur vitesse, lentement la camera les prend pour des piétons, rapide pour des véhicules...

Reply Quote
              Share
              • Facebook
              • Twitter
              • copy the link
                Copied!
              0
                • joseph_1979
                  Joseph Global Moderator @ROMU last edited by joseph_1979

@romu Good afternoon. If your requirement was a FOV of approx. 180 then you should have opted for the DUO 2. As I stated I have the trackmix WIFI and it's on front and had no issue with the guard position. It always returns to its configured position. However, I have this deviation issue on the E1 OD and sometimes it faces the wall and had to recalibrate. In this case there is a gear mechanism issue and I think a fw upgrade won't solve the problem.

Could it be that your TrackMix is faulty. Tell support if they have received similar issues and if not try to replace it if it is still under warranty.

Reply Quote
                  Share
                  • Facebook
                  • Twitter
                  • copy the link
                    Copied!
                  0
                  • ROMU
                    ROMU @Joseph last edited by

C'est ce que je pensais un problème mécanique car lorsque je recalibre, la caméra va un peu sur la droite et à fond à gauche en butée mécanique puis revient au point de garde mais toujours décalée..
                    La reolink duo ne me va pas, oui elle filme à 180 mais l'image est déformée sur les extrémités de plus vu la forme de ma maison, je ne pouvais la mettre qu'à un seul endroit dans un angle d'où une caméra avec suivi et motorisée..
                    Dommage car l'image est vraiment bluffante... normalement le firmware est en cours pour corriger le décalage du point de garde, le suivi du zoom pan tilt ainsi que le masque de confidentialité qui bouge avec le suivi... ils m'ont proposé d'échanger pour l'instant mais sans conviction que cela resolve le probleme...

Reply Quote
                    Share
                    • Facebook
                    • Twitter
                    • copy the link
                      Copied!
                    2
                    View 13 replies
                  • First post
                    Last post
                  All Categories
                  Announcements and News Reolink Client & APP Discussion About Products #ReolinkTrial Reolink Captures Wishlist KEEN Trail Camera
                  Never miss Reolink hot deals, news, and updates tailored for you.

Thanks for your subscription!

Please enter a valid email address.

Oops… Something went wrong. Please try again later.

You are already subscribed to this email list. :)

Submission failed. Please try again later.

Reolink Store|Support|About Us|Privacy Policy|Terms and Conditions

Copyright 2025 © Reolink All Rights Reserved.

Welcome Back!

Hi there! Join the Commnunity to get all the latest news, tips and more!

Join Now