Reolink updates Learn More
Meet Reolink at IFA 2024! Learn More
Reolink Q&A Learn More
Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
Bonjour,J'ai changé mon disque dur de mon NVR.J'ai installé à l'intérieur du NVR un DD de 6 To (Seagate SkyHawk Surveillance HDD ST6000VX001 - Disque dur - 6 To - interne - 3.5" - SATA 6Gb/s - mémoire tampon : 256 Mo)J'ai récupéré le DD d'origine du NVR de 2 To que j'ai mis en eSATA.Le problème l'enregistrement commence sur le eSATA. ?Comment faire pour enregistrer sur le 6 To en premier.Toute est à jour, Firmwares NVR, et caméras.Reolink Client Version 8.4 Hello,I have changed my hard drive in my NVR.I installed a 6Tb HDD inside the NVR (Seagate SkyHawk Surveillance HDD ST6000VX001 - Hard disk - 6Tb - internal - 3.5" - SATA 6Gb/s - buffer memory: 256Mb)I got the original 2TB NVR HDD and put it in eSATA.The problem is that the recording starts on the eSATA ?How do I record on the 6TB first.Everything is up to date, NVR firmwares, and cameras.Reolink Client Version 8.4
@Reolink-Fiona J'ai formaté les 2 Disques.J'ai fait un essai, j'ai arrêté le eSATA de 2 To, l'enregistrement se fait bien sur le disque interne du NVR.J'ai remis en marche le eSATA pour voir, si l'enregistrement continu sur le disque interne, pour l'instant celà fonctionne, à voir dans le temps.?
Welcome Back!
Hi there! Join the Commnunity to get all the latest news, tips and more!